În vederea asigurării conformității cu standardele de calitate, siguranță și confidențialitate pe parcursul furnizării de servicii medicale în Policlinica Viva Med, rugăm atât pacienții cât și pe aparținătorii acestora să respecte următoarele reguli:
- Prezentarea la consultaţii va fi realizată la ora stabilită, conform programării; în cazul în care, din motive obiective, pacientul nu va putea să se prezinte la programare, va anunța Recepţia, în vederea anulării sau modificării programării.
- La sosirea în Policlinica Viva Med, pacinetul va prezenta la Recepție toate documentele solicitate, necesare acordării serviciului medical pentru care a fost programat (biletul de trimitere de la medicul de familie/ specialist ambulatoriu, buletinul/cartea de identitate, după caz, cardul național de asigurări sociale de sănătate/adeverința de asigurat cu valabilitate de 3 luni de la data emiterii, pentru persoanele care, din motive religioase sau de conștiință, refuză cardul național/adeverința înlocuitoare pentru cardul duplicat, pentru persoanele al căror card național a fost pierdut, furat ori deteriorat;
- Să solicite orice informații referitoare la facturile emise de către Policlinica Viva Med pentru serviciile medicale furnizate și să achite contravaloarea acestor facturi întocmai și în termenul stabilit;
- Să solicite personalului medical informații privind starea de sănătate precum și despre tratamentul indicat;
- Să ofere personalului medical toate informațiile relevante și conforme despre starea de sănătate proprie, inclusiv alte informații relevante de orice altă natură care pot afecta serviciile medicale acordate în cadrul Policlinicii Viva Med (spitalizări anterioare, regimuri alimentare şi stil de viaţă, apartenenţa religioasă, valori culturale, etnice etc.).
- Să respecte regulile de acces, de conduita și disciplină ale Policlinicii Viva Med;
- Să păstreze curățenia în spațiile comune, coridoare și orice altă dependință a Policlinicii Viva Med pe care o va utiliza;
- Să nu utilizeze telefoane mobile în cabinetele și încăperile unde se află aparatură medicală;
- În incinta Policlinicii Viva Med sunt interzise introducerea țigărilor și fumatul, precum și introducerea și consumul de băuturi alcoolice ori substanțe interzise de lege;
- Este interzisă utilizarea în incinta Policlinicii Viva Med de substanțe/obiecte inflamabile, care pot provoca incendii (ex: chibrituri, brichete, lumânări) sau orice alte substanțe/obiecte care pot afecta siguranța pacienților, a personalului medical și administrativ și a clădirii;
- Va fi evitată orice acțiune care poate avea drept consecință distrugerea, alterarea sau sustragerea mobilierului, aparatelor electronice sau a bunurilor din dotarea Policlinicii Viva Med sau bunurilor aflate în proprietatea altor persoane. În cazul în care se aduce orice prejudiciu, de orice natura, acesta va fi suportat de persoana care l-a cauzat;
- Este interzisă deplasarea în alte departamente decât în cele în care pacientul este programat, cu exceptia cazurilor care necesită investigații;
- Pacienții vor avea un comportament adecvat și un limbaj politicos, va respecta personalul medical și administrativ al Policlinicii Viva Med și normele de funcționare ale unității, precum și pe ceilalți pacienți;
- Pacienții au obligația de a respecta intimitatea și confidențialitatea persoanei, viața privată și programul celorlalți pacienți, inclusiv ale personalului medical. Nu este permisă fotografierea altor pacienți, a personalului medical și administrativ al Policlinicii Viva Med;
- Din motive de siguranta nu este permisă fotografierea cabinetelor, a sălilor de tratament sau a oricăror încăperi/dependințe ale Policlinicii Viva Med.
- Pacientul își va asuma întreaga responsabilitate cu privire la protecția bunurilor personale de valoare introduse în Policlinica Viva Med;
- Însoțitorul va avea, în incinta Policlinicii Viva Med, un comportament decent, respectuos față de personalul medical și față de suferința pacienților;
- Pacienții vor evita pe cât posibil scările dacă nu sunt însoțiți;
- În caz de incendiu vor fi respectate următoarele instrucțiuni:
- nu folosiţi lifturile;
- nu interveniţi la instalaţiile electrice;
- nu blocaţi sistemele de închidere automată a niciunei uși de acces;
Persoanele responsabile cu situațiile de urgenţă se vor deplasa la faţa locului pentru a stabili natura incendiului şi pentru a acţiona până la ajungerea pompierilor. Dacă evacuarea este necesară, vă rugăm să vă conformaţi ordinelor pe care le primiţi.
Față de regulile mai sus menționate, atât pacienții cât și însoțitoriivor urma în orice moment toate dispozițiile și normele interne ale Policlinicii Viva Med, aduse la cunoștință de către personalul medical și administrativ al Policlinicii Viva Med.
Va mulțumim!
Orice sugestie din partea dumneavoastră va fi tratată cu seriozitate, în vederea îmbunătățirii serviciilor medicale și administrative ale Policlinicii Viva Med.